Wszystkie dotychczasowe próby po prostu nie miały szans na powodzenie, aż do momentu, gdy do akcji nie wszedł skarb państwa. Izera jednak różni się nie tylko finansowaniem, ale też wszystkim innym i właśnie dlatego efekt już za parę lat ma pojawić się na drogach
Podejście pragmatyczne
Dlaczego do Chin? EMP już jakiś czas temu podpisało umowę z koncernem Geely, dzięki której Izera ma powstawać na platformie SEA opracowanej przez tę firmę. Stworzenie samemu tej podstawy samochodowej konstrukcji byłoby bardzo drogie, a efekt (w najlepszym przypadku) średni, więc skorzystanie z gotowej platformy jest dla EMP najbardziej logicznym krokiem. SEA powstaje w kilku wersjach (w zależności od wielkości i klasy samochodu). Na różnych jej wariantach opierają się samochody takich marek jak Volvo, Lotus, Polestar czy Smart, a także chińskiego Zeekra, którego sprzedaż niedawno rozpoczęto w Europie.
Naprawdę dobrze napisane. Wielu autorom wydaje się, że posiadają odpowiednią wiedzę na poruszany przez siebie temat, ale zazwyczaj tak nie jest. Stąd też moje miłe zaskoczenie. Chciałbym podziękować za Twoją pracę. Będę polecał to miejsce i regularnie tu zaglądał, aby zobaczyć nowe artykuły.